Zaczynamy!

Pewnie będę tego później żałował, ale co tam: postanowiłem założyć bloga poświęconego mniej lub bardziej ciekawym zadaniom, nad którymi zdarzyło mi się zastanawiać. Zadania będą głównie z algorytmiki rekreacyjnej, czyli różnego rodzaju zawodów, ale nie tylko. Być może zdarzy się też jakaś okazjonalna wycieczka w stronę researchu, choć pewnie niezbyt często (bo, jak pewnie nietrudno się domyślić, cały pomysł to nic innego jak prokastynacja). Głównym kryterium wyboru zadań będzie ich, całkowicie subiektywna, fajność, którą (mam nadzieję) będzie można dostrzec nawet pomimo moich opisów 😉

Na początek proponuję kilka „odgrzewanych” problemików z zawodów, które zdarzyło mi się dawno temu w jakiś tam sposób współorganizować. W miarę możliwości będę się starał wrzucać coś nowego przynajmniej raz na dwa tygodnie, choć nie wiem na jak długo wystarczy mi entuzjazmu i interesujących zadań.

Skomentuj

